掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

盛品儒再背妻偷食 爆乳女聲稱:我有咗 __,盛品儒,

噚日香港討論區就有個post,有人大呻俾個有婦之夫欺騙感情,仲聲稱「搞出人命」,又指當事人仲要係名人:「成年啦,佢每次都係叫我等佢...佢依家創緊業好忙,我有同佢講不如算啦,佢話唔係,叫我等佢返嚟...佢返嚟都有搵我,因為我鍾意佢呀,我冇咩所謂,其實6月嗰陣時我有咗,我冇話畀佢知,因為我知道佢一定會驚,同埋一定唔會俾我...男人係咪就係咁㗎啦,加上佢係名人,所以更加仆街?」樓主繼續爆料:「我依家好 ...




其他影片:>>






噚日香港討論區就有個post,有人大呻俾個有婦之夫欺騙感情,仲聲稱「搞出人命」,又指當事人仲要係名人:「成年啦,佢每次都係叫我等佢...佢依家創緊業好忙,我有同佢講不如算啦,佢話唔係,叫我等佢返嚟...佢返嚟都有搵我,因為我鍾意佢呀,我冇咩所謂,其實6月嗰陣時我有咗,我冇話畀佢知,因為我知道佢一定會驚,同埋一定唔會俾我...男人係咪就係咁㗎啦,加上佢係名人,所以更加仆街?」樓主繼續爆料:「我依家好憎佢,我係咪應該開佢名?我驚我開咗佢名,佢會恨我。佢之前都俾過啲0靚模放過上枱,佢梗係話冇冇冇㗎啦,呢啲人,我今次終於睇清佢啦。」講緊嘅呢位「名人」,原來就係現年39歲嘅亞視前高層盛品儒。盛品儒前年背住當時仲係拍拖女友嘅銳思集團主席蔡一鳳,啜爆C奶o靚模郭奕芯(Ashina),盛品儒當日知衰立即認錯,火速斬纜,並追番蔡一鳳,馬上求埋婚,前年底先註冊,舊年才補擺喜酒宴客,結婚未夠兩年,又爆出有小三……有冇咁肚餓呢?盛品儒最初否認係當事人,最後竟然係老婆幫佢認咗。咁離奇?咁有冇搞出人命?盛品儒堅稱:冇。時光倒流返番噚晚,香討個po出咗之後,《蘋果》即致電盛品儒求證,當時佢以短訊回覆:「又俾人黑?當然否認,沒有此事,我沒有。」蔡一鳳知道老公又爆大鑊嘢,強忍怒火,噚晚代老公回應:「了解咗,James(盛品儒)解釋同個女仔喺我哋結婚前識嘅,佢哋係有聯絡,記得舊年2月,有晚半夜我哋瞓緊,老公電話收到短訊,喺嗰個女仔傳嚟,我叫佢快啲同人講清楚,唔好畀人幻想同希望。James話會啦,我就冇再哦佢。」蔡一鳳話,經過佢一再「審問」,盛品儒終於「和盤托出」。蔡一鳳話:「James承認幾個月前,咁啱我出咗trip,佢同嗰女仔又出咗去飲嘢。我有話James,佢結婚前點玩都得,但結婚之後就要對家庭負責任,佢都話知錯,佢堅決話冇同個女仔有親密關係,我仲要佢立即同人哋講清楚,唔想再有更多誤會。」到今日喇,記者再打畀盛品儒。有老婆幫佢「開咗路」,盛品儒亦直認:「我結婚前同佢透過fb網聊識嘅,咁老婆成日出差,陪唔到我,有時又嗌交,我咪識咗呢個女仔激吓佢,我哋係出去飲過幾次嘢,佢成日想見我,我話下次先,我承認係拖住對方,我處理得唔好,我都要同佢講『對唔住』。」盛品儒呢個「疑似情人」,現職文員,用Tasha S. Lopez嘅名嚟開facebook,但佢account噚日就突然鏟走咗,佢喺fb貼過好多爆乳同跳跳鋼管舞嘅相。咁點解「出去飲過幾次嘢」都搞到要爆佢大鑊?盛品儒解釋係因為女方發脾氣喎,仲強調佢哋絕無親密關係,亦冇影過情慾相。哦,咁即係俾人屈啦?會唔會循法律途徑追究以保聲譽?盛品儒卻稱:「我諗唔好搞大件事,我都有錯,我話斬纜又冇同佢講清楚,呢次講清楚,嚴正啲,我同佢講再見我就死啦。」記者仲致電Tasha求證,不過佢手機轉駁去留言信箱。但件事係未完。詳見另文。

(網上圖片) 疑似小三不時喺fb晒性感相 (網上圖片) (網上圖片)
Tasha仲有腿張開跳舞相 (網上圖片) 仲有鋼管舞 (網上圖片) (網上圖片)
盛生今次真係頭痕

鍾意就快D Share啦!