掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

陳瀅:唔熟韓星!陳瀅擺心心手勢驚食檸檬 __,陳瀅,

陳瀅驚擺心心手勢吸引李炳憲會食檸檬!next1/1pre陳瀅話佢唔係好熟韓星。next1/1pre陳瀅話佢對上一次睇嘅韓劇就係《來自星星的你》,所以話自己好OUT!next1/1pre問到陳瀅係咪同男友去旅行,佢就笑住唔答。next1/1pre陳瀅笑得好甜,唔通係諗起猷亨?next1/1pre李炳憲next1/1pre何猷亨(資料圖片)next1/1pre藝人陳瀅出席「《寒流黑金》X中國3D數碼之 ...


陳瀅驚擺心心手勢吸引李炳憲會食檸檬!

next 1/1 pre

陳瀅話佢唔係好熟韓星。

next 1/1 pre

陳瀅話佢對上一次睇嘅韓劇就係《來自星星的你》,所以話自己好OUT!

next 1/1 pre

問到陳瀅係咪同男友去旅行,佢就笑住唔答。

next 1/1 pre

陳瀅笑得好甜,唔通係諗起猷亨?

next 1/1 pre

李炳憲

next 1/1 pre

何猷亨(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人陳瀅出席「《寒流黑金》X中國3D數碼之夜」的首映活動,單拖出席的她被問是否來看型男?她表示自己不太認識韓星,只懂得擺出一個最近Hit爆的心心手勢,至於是否會擺手勢吸引李炳憲?她笑謂:「吓,唔知佢受唔受喎,可能佢問邊位呀?」被問是否將手勢留給男友何猷亨?她表示要送給所有人,又指上一次看韓劇是看《來自星星的妳》,故自己十分「Out」!

至於平時喜歡煲甚麼劇?她說:「TVB個啲囉,會睇美劇同電影!」及後要投入拍劇及拍戲的她,會在工作前放一個小假期去旅行,至於是否與男友同行?她則笑笑口避而不談,又指正在洽談到馬來西亞工作,望成事順便去旅遊,可節省旅費。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!