掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

小方Stephy分手:方父手術成功 鄧麗欣否認今年結婚沖喜 __,Stephy,方力申,小方,鄧麗欣,

鄧麗欣否認婚訊。next1/1pre鄧麗欣透露方父手術成功,正在家中休養。next1/1pre鄧麗欣今日晨早出席活動。next1/1pre同場有楊淇(右一)。next1/1pre鄧麗欣話小方都開始正常工作。next1/1pre晨早流流,當然要做吓運動。next1/1pre做得好認真。next1/1pre做足晒熱身。next1/1pre跳吓先。next1/1pre歌手鄧麗欣(Stephy)到薄扶林為 ...


鄧麗欣否認婚訊。

next 1/1 pre

鄧麗欣透露方父手術成功,正在家中休養。

next 1/1 pre

鄧麗欣今日晨早出席活動。

next 1/1 pre

同場有楊淇(右一)。

next 1/1 pre

鄧麗欣話小方都開始正常工作。

next 1/1 pre

晨早流流,當然要做吓運動。

next 1/1 pre

做得好認真。

next 1/1 pre

做足晒熱身。

next 1/1 pre

跳吓先。

next 1/1 pre

歌手鄧麗欣(Stephy)到薄扶林為慈善跑山比賽擔任起步禮嘉賓,Stephy表示已經參加了同一個活動兩年,頭一年覺得特別辛苦,而今年就因為有排球比賽沒有參加:「我都有反映過依個活動男同女拎嘅水都係5L,對女仔嚟講比較吃力,今日其實有排球比賽,不過我哋隊就抽唔中今日,根據以往經驗跑完之後對腳一定會酸痛一星期,所以要留力比賽冇參加。(上年男友方力申都有參加。)佢今年應該係有嘢做參加唔到。」

方父屋企休養

講到有報道指因為小方父親患重病,兩人計劃今年內結婚沖喜, Stephy否認說:「佢Daddy係做咗手術,都好成功,希望報道唔好影響到家人。(有計劃過沖喜?)唔會,依啲傳聞都講過不下數十次,唔想再回應太多感情嘢,今次報道提到家人唔太好。」講到小方的父親明顯比以前消瘦,她直認手術後的確瘦了,加上食得比較清淡,希望盡快康復。

問到小方可有多抽時間陪家人?她說:「佢一向都一有時間就陪家人,依家佢Daddy都係屋企休養,已經好番啲有去工作。」問到可有買補品給未來老爺?她直言因為對補品不太清楚,而病人亦未必需要補品,反而要多休息和清淡飲食調理身體。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!