掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

光天化日 鄭俊弘 honey被鹹濕 [壹週刊 - 1358] __,鄭俊弘,M1,

同你吟一吟光天化日 鄭俊弘honey被鹹濕兩年幾前,鄭俊弘領養咗隻同主人走失嘅拉布拉多,加晒分!為咗同狗狗好好相處,佢安排狗狗定期跟教練上堂,就算去到元朗山長水遠,嘥油錢又花時間,一樣任勞任怨。養得寵物就要好似鄭俊弘咁有責任!呢一日,佢又專登帶咗Riley去數碼港附近塊大草地放電,玩波餵水服侍周到。全黑色嘅Riley毛色烏卒卒又唔過肥,靚女到俾另一隻狗狗鹹濕,追住係咁擒,好在男女雙方家長立即阻止, ...


同你吟一吟

光天化日 鄭俊弘 honey被鹹濕

兩年幾前,鄭俊弘領養咗隻同主人走失嘅拉布拉多,加晒分!為咗同狗狗好好相處,佢安排狗狗定期跟教練上堂,就算去到元朗山長水遠,嘥油錢又花時間,一樣任勞任怨。

養得寵物就要好似鄭俊弘咁有責任!呢一日,佢又專登帶咗 Riley去數碼港附近塊大草地放電,玩波餵水服侍周到。

全黑色嘅 Riley毛色烏卒卒又唔過肥,靚女到俾另一隻狗狗鹹濕,追住係咁擒,好在男女雙方家長立即阻止,安全!冇搞出狗命。

就係呢隻鹹濕仔,全程黐响 Riley附近伺機郁手,一二三就嚟,鄭俊弘第一時間撲前阻止。

鹹濕仔曳曳,俾媽咪訓話。

鄭俊弘教狗有方, Riley同其他狗狗打招呼,好友善。

帶狗狗去放電,拋波波係例牌活動。

鄭俊弘準備充足,帶定水同水兜俾寶貝女解渴。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!