掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

分手有先兆?鄧麗欣上周晒花:設定限期 __,鄧麗欣,

Stephy上周嘅發文似乎係講緊分手。next1/1preStephyignext1/1pre當時網友嘅留言係咁嘅~next1/1pre今日藝人鄧麗欣(Stephy)和方力申(小方)突然宣布分手,結束十年情,消息令人震驚!不過睇番Stephy嘅Instagram,原來係有跡可尋,佢喺上星期三(9號)上載咗一張鮮花嘅相,並寫下意有所指留言:「花的意義是它為你設定限期,讓你更珍惜它燦爛盛放的時刻…」看 ...


Stephy上周嘅發文似乎係講緊分手。

next 1/1 pre

Stephy ig

next 1/1 pre

當時網友嘅留言係咁嘅~

next 1/1 pre

今日藝人鄧麗欣(Stephy)和方力申(小方)突然宣布分手,結束十年情,消息令人震驚!

不過睇番Stephy嘅Instagram,原來係有跡可尋,佢喺上星期三(9號)上載咗一張鮮花嘅相,並寫下意有所指留言:「花的意義是它為你設定限期,讓你更珍惜它燦爛盛放的時刻…」看來分手早有先兆,不過當時網友並未發現二人感情生變,反而指出當天是二人的拍拖紀念日,並祝福他們「十週年快樂!」、「紀念日快樂!祝福妳同小方幸福快樂」等,此外亦有人責怪小方遲遲未求婚「十年了, 你求婚了嗎?」、「會否已預備鮮花,著(着)禮服求婚嗎?唔催你喇,無論點都好,要繼續幸福落去呀」,點知十年情唔係結婚作結,係已分手劃上句號,相信呢個答案大家覺得可惜。


來源 source: http://hk.on.cc
  1. 呢個可能係小方同stephy分手原因.......好咸 

  2. 方力申鄧麗欣十年情玩完

鍾意就快D Share啦!