掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

鄺祖德唱衰自保 傻女陳慧嫻痴情意外 [壹週刊 - 1358] 鄺祖德,陳慧嫻,M1,

娛樂偵訊鄺祖德唱衰自保 傻女陳慧嫻痴情意外上期《壹》仔踢爆陳慧嫻,在演唱會上自稱愛上攣男「Mr.Impossible」的男主角,係比慧嫻細十二年、家境富貴但唱極唔紅的樂壇奀星鄺祖德,事後慧嫻有品,堅持唔肯證實攣男真正身份。點知過幾日,鄺祖德突然對號入座,在社交網站發表長篇大論,更自稱同慧嫻拍過拖,諗住曲線否認自己是「hehe」,仲踩慧嫻一腳,話佢年屆五十年紀大。據知鄺祖德仍未「出櫃」,家人未完全清 ...


娛樂偵訊

鄺祖德唱衰自保 傻女陳慧嫻痴情意外

上期《壹》仔踢爆陳慧嫻,在演唱會上自稱愛上攣男「 Mr. Impossible」的男主角,係比慧嫻細十二年、家境富貴但唱極唔紅的樂壇奀星鄺祖德,事後慧嫻有品,堅持唔肯證實攣男真正身份。

點知過幾日,鄺祖德突然對號入座,在社交網站發表長篇大論,更自稱同慧嫻拍過拖,諗住曲線否認自己是「 hehe」,仲踩慧嫻一腳,話佢年屆五十年紀大。據知鄺祖德仍未「出櫃」,家人未完全清楚他的性取向,為免刺激年老母親,惟有唱衰慧嫻自保!

缺德求自保

為了迴避陳慧嫻在演唱會上所講的攣男,鄺祖德發表了一篇長文章,離奇承認同陳慧嫻有發展過感情,更帶她見過家人,但因為顧及到家人及年齡上的差距,暗寸五張慧嫻比他足足大十二年,於是決定斬纜,甚至在對方舉行演唱會期間,專登遠飛法國滑雪避開;但最缺德,是嘲笑慧嫻趕《夜機》,只會變《傻女》,將慧嫻的經典歌名當武器。

結果,鄺祖德被網民插爆,更叫他改名做「冇口德」!據知,家底有番咁上下的鄺祖德,祖父鄺命光是九龍城區大地主,父親是已故無綫藝員鄺君能,兄長鄺祖盛為執業律師,家姐鄺靄慧是養和醫院院長李維達太太,而他在家人面前亦從未清楚交代過個人的性取向,為免刺激高齡母親,鄺祖德惟有扮晒同慧嫻拍過拖,安撫家人。

據知在二月尾開始,鄺祖德連平時用開的電話號碼也長期關機,目的是要避開慧嫻主動攻勢。

鄺祖德在社交網站發表文章,自認同慧嫻拍過拖,含糊暗示自己不是攣男,搞到當日原本約了屋企人食飯要遲大到。

改埋電話

「 Enrico(鄺祖德)鍾意乜,其實大家都睇得出不過早排佢又真係成日同慧嫻出雙入對,表現得仲有啲親熱,慧嫻仲同圈中人讚 Enrico有才華,叫啲人搵佢做嘢。因為咁, Enrico咪覺得黐住慧嫻有着數囉,點知慧嫻愈來愈進取,真係想同佢有進一步發展, Enrico先逼住要表露真正『身份』,佢為咗避慧嫻,仲專登停用個電話,等慧嫻搵唔到佢。」鄺祖德身邊人說。

早前慧嫻同鄺祖德在 Ig內互相留言,內容句句有骨,慧嫻講到明俾人情傷。

陳慧嫻本週二( 15/3)離開香港放假出外渡假,她仲留言話:「嚴重需要太陽能!」

鄺祖德是陳秋霞姨甥,家姐是養和醫院院長太太。

鄺祖德經常放一些 show肌相上 Ig,肌味甚濃。

次次都傻

陳慧嫻入行三十年,公開過四段感情(計埋攣男),可惜每次都做傻女收場。

歐丁玉

入行後與唱片監製歐丁玉拍拖,因為慧嫻應承過父親要完成大學課程,九○年她放棄正在上位的事業去美國讀書,與歐丁玉兩地分隔,最終歐丁玉移情別戀,與一名日本女子結婚。

張卓文

回流重返樂壇,陳慧嫻與形象設計張卓文拍拖,兩人拍拖長達六年,後因慧嫻減產,而男友為事業搏殺,二人相處時間減少,男方提出分手。

謝國麟

02年陳慧嫻因胃病到醫院求醫,重遇中學時期已是她的忠實歌迷謝國麟醫生, 03年慧嫻在演唱會上公開發表愛的宣言,但好景不常, 06年謝國麟被本刊揭發他與女護士在酒吧激吻再開房,事後慧嫻仍為男友死撐,直至 07年,慧嫻宣布與男友分手。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!