掃呢頁CODE去手機

2016年3月17日 星期四

父女檔拍住上 劉華女冧掂洪金寶 [壹週刊 - 1358] 洪金寶,劉德華,劉華,M1,

劉華負責的動作場面,一面倒被人揼,洪導好帶挈。探熱針父女檔拍住上 劉華女冧掂洪金寶64歲的洪金寶打得亦導得!超過廿年再做導演,天王劉華都俾面,幫手喺新片《特攻爺爺》做串星;又幫手做監製搵埋卡士,向三毛(洪金寶)推薦在《風暴》中合作過嘅童星陳沛妍拍檔扮父女。十三歲陳沛妍除咗戲好,仲有本事氹到三毛同老婆高麗虹氹氹轉,一見到佢就心形眼。劉華呢粒哎吔女,好掂!三毛鬧人都就住被劉華欽點演出《特攻爺爺》的陳沛 ...


劉華負責的動作場面,一面倒被人揼,洪導好帶挈。

探熱針

父女檔拍住上 劉華女冧掂洪金寶

64歲的洪金寶打得亦導得!超過廿年再做導演,天王劉華都俾面,幫手喺新片《特攻爺爺》做串星;又幫手做監製搵埋卡士,向三毛(洪金寶)推薦在《風暴》中合作過嘅童星陳沛妍拍檔扮父女。十三歲陳沛妍除咗戲好,仲有本事氹到三毛同老婆高麗虹氹氹轉,一見到佢就心形眼。劉華呢粒哎吔女,好掂!

三毛鬧人都就住

被劉華欽點演出《特攻爺爺》的陳沛妍( Jacquline)雖然得十三歲,但已有六年演出經驗,拍過唔少電影同大台劇。一三年 Jacquline在電影《風暴》飾演有嚴重自閉的姜皓文女兒,同在片中做她契爺的劉華亦有不少對手戲,父愛氾濫的劉華,對呢位小演員分外照顧。

「 Jacquline外形係普通咗啲,但演技就好唔錯,直頭係人見人讚嗰隻,加上佢唔會好似其他細路牙尖嘴利,所以劉華特別錫佢。」一名《風暴》幕後人員說。

天王一聲令下,陳沛妍馬上飛到黑龍江埋位。鏡頭外,劉華當她親生女一般照顧,對眼永遠追踪住之外,又經常噓寒問暖,「頭先午餐食咗乜嘢?夠唔夠飽呀?」、「凍喎,好著多件衫。」事事關心!

由於 Jacquline好戲又乖巧,連在片場躁爆的洪金寶,亦被氹到笑晒!只要她有份開工的日子,洪導就會特別好聲氣,就算要發炮鬧人,都會就住啲。

聽教聽話又識演戲,陳沛妍開工無耐,就成功俘擄三毛兩公婆。

攬住哎吔女,劉華父愛滿瀉,如果換上劉向蕙,仲得了!

入夜天氣轉涼,劉華追問陳沛妍有冇著夠衫。

大哥大洪金寶開到口,劉華演爛賭、打女的衰老豆,都冇 say no!

接戲接到手軟的彭于晏,為契爺新片唧期客串。

高麗虹做伙頭軍

繼九五年的《冇面俾》,六十四歲洪金寶再次自導自演,原本計劃是叫齊七小福埋位,但臨開拍前,房祖名在北京涉毒被捕,成龍奔走救子辭演,令原本只有十組戲多啲的劉華,戲份愈拍愈多。

「而家拍戲,有個有票房嘅演員幫手點都穩陣啲,華仔今次仲孭埋監製個位,佢當然想套戲收得,所以呢頭拍完《失孤》,嗰頭就撲去黑龍江埋位,之後再去埋俄羅斯拍外景,真係好幫手。」一名劇組人員說。

洪金寶嗌咪一呼百應,七小福的師弟妹外,契仔彭于晏、胡軍、麥嘉等個個落場客串;老婆高麗虹更充當伙頭大帥,為幕前幕後準備每日三餐,仲要照顧到各人需要,好似劉華係食素,洪金寶有三高要清淡,幕後體力勞動大,就要準備大量肉類諸如此類……連唔關事的梁家輝,千里迢迢走去黑龍江探班,都是為了食。

高麗虹除了主理一日三餐陪老公開工,仲要做埋茶水阿姐,沖咖啡俾工作人員提神。

山長水遠去黑龍江探班,梁家輝只係為咗高麗虹啲廚藝手勢。

幕後工作操勞,平日晚餐烤羊、燒豬走唔甩。

在《風暴》中飾演自閉女童的陳沛妍演技出色,令劉華留下深刻印象。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!