網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月7日 星期四

《降魔的2.0》:麻甩「降魔」遇大劫 馬國明咁快死? #降魔的2.0 #馬國明

藝人馬國明、黃智雯、胡鴻鈞等主演的無綫劇集《降魔的》於兩年多前播映時極具口碑,成為網民及觀眾心目中的最佳劇集。直至《降魔的2.0》開拍時,觀眾已相當期 ...




藝人馬國明、黃智雯、胡鴻鈞等主演的無綫劇集《降魔的》於兩年多前播映時極具口碑,成為網民及觀眾心目中的最佳劇集。直至《降魔的2.0》開拍時,觀眾已相當期待,而此劇播了三天,網民評論好壞參半,好的是對白過癮、節奏明快。但亦有網民批評劇中CG效果好流、馬國明飾演的「小馬」上輯一樣沒變化,而上輯深入民心、胡鴻鈞飾演的石錦當似乎依然在觀眾心,很多都指喜歡石錦當多過豪仔。


對於多個網民「失落位」,監製方駿釗、馬國明及胡鴻鈞都各有說法,方駿釗先解釋CG效果太流:「其實今次CG比第一輯進步咗,投入嘅資源亦多咗,不過網民覺得好流、好假都明白嘅,始終香港電視製作budget唔可以同荷里活相比,但整體嚟講我覺得已經靚咗好多。」


至於「小馬」一角,他指是專登設計的:「一個三十幾歲嘅中佬,雖然佢個心好想轉變,好想承接石錦當嘅天命去降魔,但奈何生活逼人,人始終會有劣根性,會鹹濕、會貪心,呢個都係我哋特登嘅設定,唔想佢咁快變降魔大師,咁樣反而冇咁好睇。」監製又賣關子,指下星期劇情開始入戲玉,小馬會遇到大劫,更會被殺,墮入另一個世界。


此劇另一搞鬼之處是有不少串星,前晚一集清潔二人組《愛‧回家》的Terry、KC已出場,二人還搞笑咀嘴,之後陸續登場的有大小姐林淑敏、徐榮,二人飾演一對,其次還有陳瀅、楊明、江嘉敏、阮小儀等等。


對於網民批評「小馬」一角沒轉變,馬國明謂:「每個劇都要舖,唔會第一、二集就有高潮,大家慢慢睇。不過小馬係連續角色,唔會跳得好緊要,但之後佢會成長,有啲位要賣吓關子先。」他表示自己都有留意觀眾反應,很多反應都不俗,指很好笑,節奏明快。


至於CG方面,他謂:「好似第一輯咁我哋唔係專登以CG作賣點,我哋亦唔會好似荷里活咁,好多錢擺落特技度,我哋主要係SELL劇集,小馬同豪仔、芷若(黃智雯)、啤啤(劉佩玥)會發展到點呢?觀眾要繼續收睇。」


而觀眾心中還是喜歡石錦當多過「豪仔」,胡鴻鈞謂:「我自己覺得豪仔嘅角色好立體,佢嘅性格會隨着劇情一路都有改變,希望各位觀眾都會慢慢喜歡佢。其實豪仔係一個悲劇人物,佢嘅情緒變化其實仲多過石敢當。其次,其實我覺得套劇最吸引嘅地方從來都唔係CG,而係劇情。畢竟套劇啱啱先播咗兩集,所以希望大家會繼續追落去,因為嚟緊嘅劇情都會非常峰迴路轉!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!