網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月7日 星期四

晒精壯身形 張繼聰怕在家做gym會縮水 #張繼聰

之前張繼聰操刀為謝安琪影水著寫真,今次輪到阿聰做主角。
晒精壯身形張繼聰怕在家做gym會縮水之前張繼聰操刀為謝安琪影水著寫真,今次輪到阿聰做主角。張繼聰喺疫情下較清閒,近日頻頻幫老婆謝安琪(Kay)操刀影寫 ...




晒精壯身形 張繼聰怕在家做gym會縮水

之前張繼聰操刀為謝安琪影水著寫真,今次輪到阿聰做主角。

張繼聰喺疫情下較清閒,近日頻頻幫老婆謝安琪(Kay)操刀影寫真相,其中嗰輯白色水著靚相,喺老公視角下,就算43歲嘅Kay都充份發揮少女味,獲唔少網民激讚。

 

今次輪到張繼聰變做主角,束辮、着住背心,喺大埔屋企入面做緊運動嘅阿聰背向鏡頭,雖然見唔到完美鋼條肌,但肩膊及手臂線條就好強,相當精壯。他留言說:「𠵱段時間,唔可以去gym ,目標只有一個,就係唔好縮水縮太多...雖然都係縮咗水,不過安全同健康最緊要,慢慢再嚟過!」網民大讚他有健碩嘅背影、有巨人feel、好勁、有人追問他係咪肌肉型縮做精壯型?不過都有人將焦點轉移喺豪宅及景觀方面,留說:「你間屋企真係好正、個天好靚、張豪宅、我望到觀音像……」




鍾意就快D Share啦!