網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月7日 星期四

李璨琛:爆!李璨琛B女Lucy可愛惡行 阿媽唔畀佢得逞 #李璨琛

肥Lu咁可愛,真係人人都想錫佢一啖!藝人李璨琛和太太梁志瑩(Sophia)的女兒、現年兩歲的李元元(Lucy),憑「冬菇頭」及「厭世臉」俘虜網民心,迅 ...




肥Lu咁可愛,真係人人都想錫佢一啖!


藝人李璨琛和太太梁志瑩(Sophia)的女兒、現年兩歲的李元元(Lucy),憑「冬菇頭」及「厭世臉」俘虜網民心,迅速吸粉有超過15萬粉絲追蹤其社交戶口,而其短片每段至少也有十萬人觀看,「吸Like」指數爆燈,為本年度最年輕兼最火紅的網紅!


Lucy接受東網訪問,盡展其可愛本色,包括聽到大熱兒歌《Baby Shark》時,即聞歌起舞大跳「Lucy Shark」,「瞬間變臉」及狂講「外星BB話」當然唔少得,期間遇到不順心的事情就拍拍小肚皮表示不滿,舉手投足非常可愛!最有趣的是Lucy出巡當日,已被不少路人認出,面對陌生人,她卻淡定的主動揮手!


身為Lucy「背後的女人」的Sophia指從沒想過女兒成為大家的開心果,她說:「當初開個社交帳戶,出發點只係記錄佢嘅生活,冇諗過佢會咁受歡迎。只要我知道大家睇得開心,我會繼續Post。」對於Lucy的外形也曾被一小撮網民攻擊,Sophia說:「最重要我覺得佢可愛,我相信小朋友有令人快樂嘅魔力。」


雖然視Lucy為掌上明珠,但Sophia自認為嚴母,非常着重女兒的品行,她更大爆囡囡的「惡行」:「品行上我會好嚴厲,就算佢點扭計都唔會得逞,我真係會好惡咁話佢,但佢喺爸爸面前會作狀,爸爸一鬧佢就好傷心,好似好唔鬧得,真係前世情人!」說到照顧Lucy時的難忘事,她說:「有段時間Lucy爛面,因為佢成日啜手指,跟住就摸塊面上嘅傷口,搞到細菌感染。我同老公要輪流做看更,不眠不休捉住佢隻手仔,以免佢搲塊面。嗰時持續咗三至四日,見到佢辛苦到喊都好心痛。」


在Sophia眼中,Lucy不單是她的女兒,更是其人生導師,她說非常感謝阿女:「佢係小天使,帶畀我好多快樂,令我更明白知足常樂,佢亦都係我嘅老師,不停提醒我人嘅一生好簡單,唔需要執着。我唔需要佢將來成就好大,只想佢記住呢句:『成就非凡不如活得自在!』生活得自在已經好夠。」她透露和丈夫計劃三年內再生B,她說:「我一直都想Lucy有個伴,希望等到佢四歲、五歲先,想佢學習照顧細佬妹。」她說希望再生女,又笑指老公完全不介意一屋女人。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!