網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月7日 星期四

《十八年後的終極告白》:唔想見譚俊彥陳山聰 何遠東精神崩潰爆喊 #何遠東 #十八年後的終極告白 #譚俊彥 #陳山聰

何遠東開心可以遇到一部好劇。藝人何遠東有份參演的無綫熱播劇《十八年後的終極告白》高潮迭起,兇手身份近日於網上引起熱議,有人猜測外表正直的「肥仔富」(何 ...




何遠東開心可以遇到一部好劇。


藝人何遠東有份參演的無綫熱播劇《十八年後的終極告白》高潮迭起,兇手身份近日於網上引起熱議,有人猜測外表正直的「肥仔富」(何遠東飾)是幕後黑手,因心儀「阿嫂」楊卓娜,雙重人格驅使他犯案。


對於引起網民熱話,何遠東「劇透」:「估我殺人?都有可能㗎,但即使知道邊個係兇手,故事都未完,仲會有驚天秘密被揭發,我哋幾兄弟跟住愈行愈遠,陸續仲會有人死,劇中女主嘅下場都令人幾擔心,總之我哋幾個接到劇本後都覺得好震撼!」


談到女主角黃智雯表示難抽離角色,何遠東認同:「拍攝時我都唔想見到男主角譚俊彥同陳山聰,因為一見到佢兩個就『有事發生』。


記得開工時我仲叠住舞台劇同教學嘅工作,真係忙到心力交瘁,有晚排完戲返公司開工,心情極度低落,結果喺林師傑同導演嘅關心下,我精神崩潰喊咗出嚟,但抒發後就可以重新振作。」


入行12年後遇上呢次機會,何遠東形容「好難得,完全冇諗過」,並打趣說:「係人生高峰,算係個好開始,希望機會陸續有嚟」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!