網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月7日 星期四

娛美人:陳約臨轉行高貴路線 靚樣靠「加工」? #陳約臨

靠膠紙黐出雙眼皮啫!2016年代表香港出戰《國際小姐》並獲選「亞洲皇后」的陳約臨(Kelly),是一名運動健將,她笑言以前男仔頭性格,啱晒做運動節目主 ...




靠膠紙黐出雙眼皮啫!


2016年代表香港出戰《國際小姐》並獲選「亞洲皇后」的陳約臨(Kelly),是一名運動健將,她笑言以前男仔頭性格,啱晒做運動節目主持,其後到巴黎、米蘭採訪多個時裝騷,大開眼界,亦對時尚更了解,故希望轉型走高貴女人味路線。


對外表充滿自信的Kelly說:「我最鍾意自己個鼻,好滿意生得咁高,覺得畀幾錢都整唔到,但想整大啲對眼。不過,我發現有方法可以後天補救,用膠紙黐到雙眼皮,同埋戴『大眼仔』隱形眼鏡,可以令對眼精靈啲!」


擁有一雙長腿的她,在衣着方面盡騷本錢:「我依家着衫會揀性感啲,露吓腿或背,吸引其他人眼光。我以前較運動型,畀人感覺有啲Cool,唔笑個樣好惡,但依家覺得有女人味先有吸引力,唔可以太男仔頭,所以透過打扮加多啲女人味。除咗樣貌、髮型、小動作,好似不經意撥吓頭髮,好優雅淡定咁坐喺度,都可以散發女人味。」


興趣方面,Kelly愛跑步及旅遊:「以前諗過一個人孭背包去台灣,但畀屋企人阻止,覺得點解要一個人去,所以打消咗諗頭。我鍾意陽光與海灘,好似泰國、夏威夷、馬爾代夫,亦好鍾意水上運動,所以皮膚偏黑。」


Profile
年齡:24歲
身高:1米67
三圍:33.5、24.5、34.5
啫好:跑步、健身、旅遊



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!