網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月7日 星期四

羅志祥:羅志祥懺悔6小時 周揚青心軟撤回第二波爆料 #周揚青 #羅志祥

周揚青被小豬打動?!台灣天王羅志祥(小豬)被前度周揚青千字文大爆荒淫史,據知原本周揚青打算發動第二波攻勢,不過喺預計爆料當晚,小豬晚上11點打畀周揚青 ...




周揚青被小豬打動?!


台灣天王羅志祥(小豬)被前度周揚青千字文大爆荒淫史,據知原本周揚青打算發動第二波攻勢,不過喺預計爆料當晚,小豬晚上11點打畀周揚青懺悔,展開6小時對話。


有傳事件爆出後,小豬完全唔識應對,結果好友叫佢搵周揚青傾傾,但小豬覺得女方好硬頸,難以短時間勸退,不過佢最終都行出呢步!而小豬就表明真心悔改,仲話願意同愷樂斬纜,結果令周揚青心軟放過佢,兩人更被指感情回溫!


另外,周揚青社交網小號發文表示尋晚發咗噩夢,未知是否與第二波爆料傳聞有關。但佢公開嘅社交網平台就上載新嘅靚相,見佢心情唔錯大擺pose!


P4]



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!