網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月7日 星期四

【今日ENT】沈殷怡叫連登仔報名做男友 陳欣妍重提騷擾事件:唔會解決到 #沈殷怡 #陳欣妍

被封為「DoubleS」嘅陳欣妍(Shirley)同沈殷怡(Shirley),早前因為拍ViuTV節目《美女郊遊遊》日日去行山,所以體能反應都有返咁上 ...






被封為「Double S」嘅陳欣妍(Shirley)同沈殷怡(Shirley),早前因為拍ViuTV節目《美女郊遊遊》日日去行山,所以體能反應都有返咁上下,點知最近因為疫情而搞到日日work from home,相信佢哋身手同體能點都會有影響!為咗測試佢哋體能有冇退步,《今日ENT》就邀請咗佢哋嚟《蘋果》嘅錄影廠,以對戰形式挑戰兩個而家最hit嘅健身Game,同網民邊打機邊keep fit。

陳欣妍同沈殷怡表面上好似有備而戰,但係聽到個game又要深蹲同提腿,沈殷怡即刻叫對腳要爭氣啲!最初佢哋雞手鴨腳,仲唔係好明Game入面啲指示,不過玩咗一陣就已經開始上手。可能嫌個game唔夠難,所以陳欣怡玩玩下就出IQ題考沈殷怡,邊扭腰邊答問題嘅沈殷怡即話:「你搞到我亂晒,而家到底要跑定深蹲!」完成健身Game後,佢哋再挑戰跳舞Game,不過無跳開舞嘅Double S充份表現出手腳唔協調同零拍子感嘅一面。雖然沈殷怡有「廢Shir」之稱,但平日甚少運動,玩起健身同跳舞Game時,竟然比陳欣妍得心應手,最後仲贏埋!而輸咗嘅陳欣妍,就要接受擺出20秒「性感到尷尬」嘅甫士嘅挑戰,隔籬嘅沈殷怡笑住話:「我扮Props陪你啦,依家我扮燈柱畀你擺pose!」

除了打機對戰外,《今日ENT》還準備了抽問題環節,其中陳欣妍抽中要爆對方一個小秘密,佢話:「呢個好簡單,沈殷怡,請你示範一下你嘅笑聲!」沈殷怡即失笑,發出謎之古怪笑聲,但陳欣妍竟然嫌對方笑得唔夠厲害,出力仲引佢笑,沈殷怡即以高八度的笑聲說:「你好煩呀!各位觀眾,呢個係我嘅新朵,叫做『笑聲機關槍』!」

對於被受連登仔熱捧,沈殷怡都話好感謝大家嘅支持,仲點名多謝一位叫「沈殷怡男朋友」嘅連登巴打:「我有個朋友CAP咗圖畀我,係一個叫『沈殷怡男朋友』嘅人,好多謝你,令到我嘅單身生活冇咁孤獨!」有網民指話唔信沈殷怡單身,佢即唏噓表示:「空虛寂寞呢啲嘢,我就成日拎出嚟講!你唔信我嘅話,不如喺呢度報名,可唔可以招募一吓!」而早前曾於IG直播中哭訴被人騷擾嘅陳欣妍,坦言事情解決唔到,所以佢要好提升個人智慧去面對:「呢啲事係解決唔到,所以係解決咗我自己個人,係提高咗山自己嘅智慧,擴闊咗心胸。」

問到兩位拍完《美女郊遊遊》後,有乜要抱怨對方?陳欣妍率先表示自己心痛沈殷怡嘅健康問題,又指對方拍攝期間經常流鼻血,所以希望佢可以注意安全同健康。拍檔如此窩心,但沈殷怡竟然爆陳欣妍經常於野外去廁所:「我為咗呢個節目,成日都忍尿忍到膀胱炎,但係我隔籬呢位小姐,成日都喺荒山野嶺要搵廁所,但係問題係我已經行得慢,成team已經dalay咗,點知佢又要去廁所,搞到又要再dalay。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

攝影:葉君海


「Double S」接受體能挑戰!


陳欣妍平時好少打機,所以warm up 吓先可以上手!


沈殷怡平時都有打機!


輸咗要接受大懲罰。


Double S玩完遊戲同網民玩互動!


陳欣妍好鬼馬喎!



鍾意就快D Share啦!