網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月7日 星期四

莊思敏:《姊妹淘》停播!莊思敏:節目調動係正常 #莊思敏

咁突然?無綫節目《姊妹淘》2011年開播,播了將近9年,有傳播完明天一集便會停播,《姊》是繼《兄弟幫》、《今日VIP》及《文化廣場》後,又一被停播的長 ...




咁突然?


無綫節目《姊妹淘》2011年開播,播了將近9年,有傳播完明天一集便會停播,《姊》是繼《兄弟幫》、《今日VIP》及《文化廣場》後,又一被停播的長壽節目。《姊》現每周一、二、四及五於J2台播出,現已是第三輯,主持人有莊思敏、吳若希、張寶兒、蔡嘉欣、傅嘉莉、孫慧雪、李君妍及陳詩欣等人。《姊》逢周四錄影,節目組近日收到消息取消今日錄影,有指是應公司節目調動而停播《姊》,並安撫大家說《姊》有機會復播。


莊思敏回應東網表示:「收到消息。(會唔會覺得好可惜?)節目調動係正常嘅,我哋本身就會定期有改進。放心我哋會以更好一面重來,好快會再同大家見面。」又指會繼續和大家分享美容扮靚心得。


吳若希則說:「早兩日收到消息,我哋乜都唔知,等公司安排。唔捨得㗎,因為有好多粉絲,會問我啲衫、化妝品係咩牌子,介紹咗好多嘢畀大家,做主持都學到好多嘢,相信遲早有一日會返番嚟!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!