網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月7日 星期四

【打得精采】歐錦棠預告要家長指引 談善言打足9粒鐘嗌值得 #歐錦棠 #談善言

(IG截圖)歐錦棠擔任監製、編審、動作指導兼主演的電視劇《打天下》將於周五播出大結局,劇情發展亦趨向緊湊,昨晚故事發展善善因為擔心莊惠的身體未復原,於 ...




(IG截圖)


歐錦棠擔任監製、編審、動作指導兼主演的電視劇《打天下》將於周五播出大結局,劇情發展亦趨向緊湊,昨晚故事發展善善因為擔心莊惠的身體未復原,於是從一當手下的手上,買了一支禁藥,兩人因此而產生爭執,其後因為禁藥一事曝光,一當要抽出放料的人,結果矛頭指向善善,不過過程上拳手阿細不忍心對善善下毒手,最後通知莊惠救善善。其後莊惠獨自找阿細「算賬」,兩人後巷大打出手,阿細在途中因為體力不支,搶了莊惠身上的禁藥後,最後竟然猝死!

其後歐錦棠在FB亦有出post,他說:「莊惠私了阿細,係廿集裏面打得最殘忍嘅一段,係你死我亡嘅街頭實戰處理,亦係莊惠首次真正使用『暴力』嘅時候。成場戲拍足9粒鐘,好多動作即教即學即用,衰女包走牆、撞硬物、360度飛踢、jump side kick⋯乜都係第一次!乜嘢人嚟㗎?!」飾演莊惠的談善言,亦有在IG貼出當日拍攝時的花絮,她還說:「憤怒不甘遮蓋了一切。有些東西不放在你面前你不會去想,放在你面前就會忍不住想要。」事實上有不少網民留言,讚阿談和飾演阿細的黃溢濠打得出色,雖然有網民留言有否用替身,歐錦棠則回覆:「你係咪睇少阿談呀?而家新嗰班演員咪就係吓吓都用替身,所以冇一個走到出嚟囉。係有代價㗎。當然,你都識得用專業兩個字,你都要相信我做武指都係專業嘅,我第一件事就係顧及演員嘅安全!」

在預告片上見到今晚播出的一集,一當會將阿細的死嫁禍到莊惠身上,藉此掩飾買禁藥一事,但歐錦棠預告今晚要有心理準備,如果有小朋友一齊睇,真係要家長指引。今日阿談接受《蘋果》訪問,她說:「呢場真係爛仔交,見到大家嘅留言,真係覺得好開心,拍攝嗰日真係拍得好辛苦,拍咗9個鐘,拍完之後成個人都散咗,隔咗幾日又要拍打比賽嘅戲,成日身都未好返。不過呢場戲都還可以,算係半真打,跟住去到同棠哥喺沖繩對打,仲有奧運嗰場打得仲甘。」她還說:「之前都有人問我點解會夠膽接,但係其實都冇得唔接,坦白講,打係好吸引,係好有趣,對於我哋嚟講,有得接一定會接,『莊惠』可以話係我拍咁多套戲,最鍾意嘅一個角色,因佢真係好tough,而呢種tough唔係一般人可以做到。」

不過最終可以得到讚賞,阿談笑言「打得抵」:「其實初初阿細呢個角色,只係搵武指去做,但係最後搵咗黃溢濠做,跟住越寫越立體。」對打當然有一定的捧場客,但與善善和好,令不少觀眾動容:「我自己睇返都覺得好感動,有啲想喊,呢一場係繼師父死之後,另一場最痛嘅戲,師父嘅死對莊惠嚟講,係無力為力,但係嗰場戲係人生一個大顛覆,用暴力去推翻晒佢嘅信念,師父留低畀佢嘅嘢,推翻晒馬剛正教佢嘅嘢,係好痛心。」劇情之後發展,阿談笑說:「呢樣要你自己睇落去,講咗出嚟就唔會好睇,我哋一路都鋪落去,最精彩就係喺晒呢幾集。」

再問會否希望可以拍續集,阿談說:「可以搵原班人馬再合作,但係未必要有續集,成個故事喺呢度完咗已經係好好,停喺一個啱嘅位置,觀眾更加記得。」《打天下》播映完後,《嘆息橋》將會接捧播出,阿談亦有份參與演出:「我唔擔心觀眾會混淆,因為兩個角色係好唔同,我反而擔心啲人覺得係莊惠扮弱,我好開心自己可以試到呢類角色,等大家都知道,其實我都有軟弱嘅一面。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

阿談感謝網民讚賞。(IG截圖)


《打天下》的觀看人數排行最高。(網上截圖)


談善言分享拍攝花絮。(IG截圖)


網民留言。(FB截圖)


(FB截圖)


周五的結局篇有計劃開live。(影片截圖)


一當將阿細的死嫁禍到莊惠身上。(影片截圖)


(影片截圖)


張建聲今晚與歐錦棠對打。(影片截圖)



鍾意就快D Share啦!