掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

【隔空示愛】Leon做爸爸 胡琳:我真係好鍾意黎明! __,胡琳,黎明,Leon,

「黎明做爸爸啦,我真係好鍾意黎明㗎,佢所有嘅歌我都好熟,我亦都翻唱咗好多佢嘅歌!佢做爸爸,我諗所有人都會戥佢開心,所以我要唱一首好冧嘅情歌俾黎明。」胡 ...




「黎明做爸爸啦,我真係好鍾意黎明㗎,佢所有嘅歌我都好熟,我亦都翻唱咗好多佢嘅歌!佢做爸爸,我諗所有人都會戥佢開心,所以我要唱一首好冧嘅情歌俾黎明。」胡琳真係好鍾意Leon,究竟,佢即場唱咗首咩歌去冧佢呢?開估!「I love you,你會否聽見嗎?你會否也像我,秒秒等待遙遠仲夏。I love you,你不敢相信嗎?如今我只想你,見你一面也好,緩我念掛。」

你又唔係廣告入面嘅阿May,更加唔係Leon個新歡阿Wing,夠喇,胡琳,你醒「喺呢度我要hard sell自己嘅新歌,呢首歌叫《自遊》,我會唱出chorus部分,如果大家鍾意,就可以上網睇番我哋特登去冰島拍嘅一個MV。」「離別了一切好嗎 ?會否牽掛,某夜念着我嗎?在異國跟那一半每當觀光,渴望偶遇我嗎?離別了改變太多終於勇敢,獨自學騎馬,看落霞漫天風沙,但你又想起我嗎?」

立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!