掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

專攻姐姐!吳業坤自爆鍾意苑瓊丹 __,吳業坤,苑瓊丹,

吳業坤話佢細個就鍾意睇苑瓊丹做戲。歌手吳業坤今日以「饑饉之星」身份到香港仔出席活動開幕禮,穿着黑色寬褲的他笑言:「為咗同大家一齊感受嗰種捱餓嘅感覺,呢 ...


吳業坤話佢細個就鍾意睇苑瓊丹做戲。


歌手吳業坤今日以「饑饉之星」身份到香港仔出席活動開幕禮,穿着黑色寬褲的他笑言:「為咗同大家一齊感受嗰種捱餓嘅感覺,呢個打扮係隨性同自由嘅感覺。(你淨係感受?)會身體力行嘅,但係因為我完咗開幕禮要返去拍劇,冇得留喺現場陪大家,我希望可以感染到同劇嘅演員都一齊參與呢件事。(你會唔會忍唔住偷食?)我係絕對唔會偷食嘅!(有冇試過捱餓?)我係一定會食飽自己,唔食飽邊有氣力讀書同做嘢。」

吳業坤又透露在參與拍攝新劇《反轉貴利王》中同一班好戲之人合作:「套劇有好多前輩,有苑瓊丹姐姐、邵美琪姐姐、馬海倫姐姐。(係你鍾意嘅姐姐類型?)正呀,又可以集郵喇!(你最鍾意邊個姐姐呀?)今次係想同苑瓊丹姐姐,細個幾歲嘅時候睇《封神榜》,佢喺入面做嘅十娘,我有睇到喊。(有冇同佢講番?)未同佢講呀,等大家熟啲先!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!