掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

黎瑞恩感染阿仔學中文:佢話睇得好開心 __,黎瑞恩,

係幾感動嘅!歌手黎瑞恩(小恩子)《黎瑞恩感恩有你演唱會》尾場在紅館舉行,尾聲時她哭着自言真的很喜歡唱歌:「沖涼又唱,煮嘢又唱,打麻雀都唱,終於等到今日 ...


係幾感動嘅!


歌手黎瑞恩(小恩子)《黎瑞恩感恩有你演唱會》尾場在紅館舉行,尾聲時她哭着自言真的很喜歡唱歌:「沖涼又唱,煮嘢又唱,打麻雀都唱,終於等到今日,16年之後再嚟紅館,好多謝紅館嘅朋友咁辛苦,又畀咗個咁好嘅期我,清明節,我唔係講笑,大家放假吖嘛!」最後她唱出《一人有一個夢想》,坦言會記得這晚,因為不知何時再可以來唱歌。

眼淺綵排時已勁喊

騷後受訪時,她透露前一晚沒睡過,但並非因為緊張:「開騷前半年我真係好緊張,但兩個星期前我已經覺得好輕鬆,亦都輕咗!好似開Party咁,同好朋友聚會。」她指完成頭場後不斷有電話和訊息,講完已經凌晨4時,結果睡不着,因此開場時唱得有點不好。說到感觸地哭了多次,她大讚由小學同學組成的合唱團很勤力練歌,更一度說到哽咽:「佢哋有30幾年未唱過歌,好感動,大家30幾年……雖然唔係成日見到面,但一齊番,個感覺都喺番度。(會唔會想再開騷?)我未諗。另一個喊位,大家唔好誤會係因為離婚,而係黃偉文寫嘅詞太好,好到擺每一個人身上都得,個個都拍過拖、分過手。」她直言不可以太投入地唱,因為會即刻喊,綵排時已喊了很多次。

籌得理想善款

說到《雲上的日子》是人生第一次演唱會最後一首歌,她表示很感動:「一個歌手嘅夢想真係好希望喺紅館開演唱會,好感恩有呢個機會。16年前我覺得自己做得唔係咁好,諗住冇㗎啦、下世啦,但上天又畀多一次機會我,呢16年好多人生經歷,令到呢件事做得更加好,所以係一定會喊。」她感激朋友們支持這兩場慈善演唱會,所籌善款足夠捐出20部洗腎機。

阿仔撐場勁感動

問到子女可有到場?小恩子說有,又爆兒子本來只想看頭場的一半就走:「佢話唔識我啲歌,我話當支持我,佢又話會好悶,點知佢睇晒!夜晚我哋喺同一間屋,佢都要打畀我,話睇得好開心,想睇多次,覺得幾好睇,但佢讀開英文,唔知我啲歌講咩。(聽到佢咁講好感動?)感動,我話要快啲學多啲中文,佢話咁好啦。」她多謝很多演藝界朋友到場欣賞,覺得很驚喜。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!