掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

卡娃兒!余香凝着起和服似足日本娃娃 __,余香凝,

真係成個日本娃娃咁呀!影壇新貴余香凝(Jennifer)近一年演戲及唱歌雙線發展,最近獲邀到日本拍攝網絡劇集,逗留差不多20日,期間趁有幾天假期周圍覓 ...


真係成個日本娃娃咁呀!


影壇新貴余香凝(Jennifer)近一年演戲及唱歌雙線發展,最近獲邀到日本拍攝網絡劇集,逗留差不多20日,期間趁有幾天假期周圍覓食遊玩,她說:「雖然已經三月,但當地仲有積雪,天氣仲好凍,頭幾日不停食熱嘢保暖,拉麵、日式火鍋、碳爐燒肉……總之乜都想食,好滿足!」剪了短髮的她已甚有日本風情,當她到淺草着上和服,連日本人都讚她似足日本少女。

今次到日本拍攝兩個多星期,Jennifer寓工作於娛樂雖然很開心,但她直言也有思鄉感覺:「本身好鍾意日本,但離開屋企一段時間都好掛住家人、男友同貓貓,希望下次可以同佢哋一齊嚟玩!」此行Jennifer見到初櫻,但因時間未到暫時只得幾棵櫻花樹,尚未是花海,她笑言:「當冇睇過」。Jennifer又計劃遲些約男友陳家樂及家人一同賞櫻。不過今次最難忘是見到富士山,她說:「今次拍攝喺富士山附近,天氣好好,見到完整嘅富士山,相信呢一年一定會好幸運!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!