掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

迪偉「性情」大放講自慰 小儀提問勁豪放 __,小儀,

迪偉尋日處男騷開鑼,小儀喺台下大聲提問,令全場爆笑!DJ余迪偉首個onemanshow於4月6日假演藝學院公演,迪偉多位圈中朋友現身支持,包括林二汶、 ...


迪偉尋日處男騷開鑼,小儀喺台下大聲提問,令全場爆笑!


DJ余迪偉首個one man show於4月6日假演藝學院公演,迪偉多位圈中朋友現身支持,包括林二汶、王菀之、白只、邵音音、鄧健泓和太太石詠莉等,還有一眾電台DJ好友阮小儀、朱薰、梁文禮、麻利亞等。而跟迪偉合作主持電台節目的鄭裕玲(嘟姐),不只送上生果籃,更為迪偉特意錄製開場讀白。迪偉在騷中毫無保留,大談成長時的戀愛與性困惑,又唱又跳兼在台上除褲換衫,不時引來歡呼。

「有冇聞過自己嘅精x?」

迪偉整個騷均將情感坦蕩示人,講到第一次自慰經歷時,台下的小儀大聲問迪偉:「有冇聞過自己嘅精x?」全場即時爆笑。又經常走上觀眾席跟大家互動,觀眾亦很玩得,甚至連第一次自慰歲數都坦白透露,他自爆:「觀眾反應絕對滿意,預期佢哋笑同感動嘅位都好準確。」

抑鬱想跳樓

迪偉的舞台劇有笑有淚,後段他真情流露談及抑鬱經歷,當提到由外國讀書回港後因抑鬱及不適應差點跳樓,現場氣氛即變沉重,而他說到由舊友因家庭壓力燒炭自殺時,不只自己喊得激動,不少觀眾都被感動得嗚咽,場內觀眾提取紙巾拭淚聲此起彼落,觀眾也紛紛被牽動情感落淚,他說:「我畀自己70分,因為感情去得太盡喇,我係真喊唔係扮出嚟,希望大家有共鳴。講性嗰部分未夠放,因為時間關係已經cut咗一啲。」

座廁擺上台

其實一開場時觀眾們聽到嘟姐的聲音已經很興奮,接着半裸男與Bra Top女舞蹈員出場,迪偉則穿着一條藍色長裙,霸氣地由觀眾席頂行到舞台,觀眾們即拍爛手掌及叫囂。舞台中央有趣地是個超巨型座廁,他又說:「呢個座廁象徵我嘅安全島,有咩事我就會去座廁避難。」

朋友家人力撐

最後迪偉鼓勵大家,生命中不要害怕轉變,全場掌聲不斷。完場後大量朋友都留低與迪偉合照,又送上自製禮物祝賀他演出成功,他表示:「謝謝大家支持,屋企人就分散3日嚟,有些都從外國飛返嚟撐我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!