掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

豪放港姐逐屆捉 龐卓欣低胸水着樣樣齊 __,龐卓欣,港姐,

龐卓欣真係完全唔吝嗇晒好身材。正所謂戀愛大過天,雖然貴為港姐言行備受關注,但面對另一半情到濃時,與男友大街大巷舉止親熱、豪放亦在所難免。馮盈盈2016 ...


龐卓欣真係完全唔吝嗇晒好身材。


正所謂戀愛大過天,雖然貴為港姐言行備受關注,但面對另一半情到濃時,與男友大街大巷舉止親熱、豪放亦在所難免。

馮盈盈

2016年港姐冠軍馮盈盈參選期間承認有10A醫生男友Martin,早前曾揚言會在情人節與男友到酒店食大餐,又不時孖住Martin在街頭錫錫,夠晒豪放!

龐卓欣

2015年港姐亞軍龐卓欣參選期間認與男友孫智威拍拖,更當街當巷胸壓男友,卸任後的她不時孖男友去旅行,低胸、三點式水着樣樣齊,毫不吝嗇大解放!

彭慧中

2010年參選港姐的彭慧中,在今年元旦孖男友在中環夜蒲,除有咬耳仔及錫面外,男友更攬實其纖腰,旁若無人在朋友面前狂Un親熱,認真黐身!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!