掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

丹尼爾迪路易斯反潮流 用摺疊式手機 __,丹尼爾,手機平板,手機,

丹尼爾迪路易斯被影搭地鐵睇摺疊式手機。現年60歲的奧斯卡金像影帝丹尼爾迪路易斯(DanielDay-Lewis)一向出名我行我素,而已息影的他最近就被 ...


丹尼爾迪路易斯被影搭地鐵睇摺疊式手機。


現年60歲的奧斯卡金像影帝丹尼爾迪路易斯(Daniel Day-Lewis)一向出名我行我素,而已息影的他最近就被一名女記者影到在紐約搭地鐵,正當個個乘客用智能手機做「低頭族」之時,丹尼爾卻反其道而行用好Out的摺疊式手機!

有網友就笑留言笑指丹尼爾用「摺機」係用在新片的「方法演技」。就連《星球大戰:最後絕地武士》(Star Wars:The Last Jedi)的導演Rian Johnson亦有留言爆自己睇完張相之後即刻去搵邊度有得賣「摺機」?他留言:「諗緊除咗我之外,有幾多人喺網上搵緊『摺機』?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!