掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

余迪偉坐馬桶講性 小儀台下助攻:聞過自己精液未? __,小儀,

噚日余迪偉嘅onemanshow《一支弓》正式開鑼,除咗一班商台同事、公司前揸fit人俞琤同埋圈中一班好友包括:王菀之、白只、林二汶、邵音音、鄧健泓同 ...




噚日余迪偉嘅one man show 《一支弓》正式開鑼,除咗一班商台同事、公司前揸fit人俞琤同埋圈中一班好友包括:王菀之、白只、林二汶、邵音音、鄧健泓同石詠莉等亦有現身撐場。同余迪偉孖住主持節目嘅Do姐雖然冇出席,但為對方聲演開場獨白之餘,還在開騷前送上果藍,認真唔話得!

余迪偉的one man show, 在台中放置咗一個巨型馬桶,當事人話它是象徵自己的安全島,有什麼事就會走入去避難。他在騷內大談成長時的戀愛同性困惑,載歌載舞之餘仲除衫曬body,氹到台下觀眾歡呼不絕。其中講到第一次嘅自慰經歷時,best friend之一嘅小儀,喺台下大嗌:「有冇聞過自己嘅精液呀?」全場即時爆笑!

對於自己首場小小咸多多趣的one man show,余迪偉話俾自己70分。「因為感情去得太盡,我係真喊唔係扮出嚟,希望大家有共鳴。講性個部分未夠放,因為時間關係已經cut咗啲!」余迪偉說。
王菀之、白只同余迪偉後台合照留念
余迪偉又唱又跳,但body左遮又掩,冇乜點show off
商台前揸fit 人俞琤俾面出席
Do姐禮到之餘仲幫個騷聲演開場獨白
巨型馬桶除了吸睛原來喻意余迪偉心中的避難所

鍾意就快D Share啦!