掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

備戰100場巡唱!郭富城戒食麻辣火鍋 __,郭富城,

郭富城準備開100場巡迴演唱會。天王郭富城(城城)出席出席單手掌上壓挑戰閉幕禮,於台下受訪時問到是否真的想過當警察?他笑話係,仲自嘲拍完《寒》入戲好深 ...


郭富城準備開100場巡迴演唱會。


天王郭富城(城城)出席出席單手掌上壓挑戰閉幕禮,於台下受訪時問到是否真的想過當警察?他笑話係,仲自嘲拍完《寒》入戲好深:「今日見到真正嘅處長(警務處高級助理警務處長兼行動處處長鄧炳強)係緣分,企喺佢隔籬好似同佢係同事咁,當時拍《寒》做最年輕嘅警務處處長都好享受,做到咁高職位好受人景仰,保護市民有份英雄感同責任感。」問到可會讓已過半歲的囡囡當警察?城城即時護女封口指:「太遙遠嘅事。(咁你會想囡囡做咩?)家庭事遲啲再同大家分享。」

籲養寵物前要三恩

身為動物守護計劃大使的城城不忘呼籲大家養寵物前要三恩,不要當寵物是玩具玩完就遺棄,要有責任心。城城又指因為工作時間不穩定,即使鍾意小動物都無養。

打破自己紀錄

談及100場巡迴演唱會,城城表示體能最重要,要長時間去準備:「唔似得只係做香港場咁,做完十幾場就可以放鬆,依家要需要3年時間,心情都好興奮,要Keep住狀態,願意接受呢個極限挑戰。」城城又謂身邊有好好的教練控制飲食同運動量,有信心做得到。問到這豈不是破不了張學友的147場演唱會紀錄?城城打趣回答紀錄是自己破自己,如果自己做得到就已經好滿足,他又話接下來的3年會以演唱會為先,電影為客,避免接拍會令身材走樣的電影。

放棄食麻辣火鍋

城城又透露現正實行營養餐單,笑指要為破紀錄放棄最愛的麻辣火鍋:「要成果就要付出同犧牲,願意放棄麻辣火鍋,又會戒糖、鹽、油,同埋每日只可以飲一杯咖啡。人生有好多挑戰,當中健康是最重要,所以I’am Ok。」問到巡演是會否不捨愛妻方媛及愛女?城城笑話唔會:「都唔係連續走3年唔返屋企。(會唔會帶埋去?)3年後個女都3歲,到時都識唱我嘅歌。」城城又慈父上身微笑指希望自己能做到好榜樣:「畀囡囡睇到Daddy認真工作,有上進心,突破自己,宣揚正能量!喺現實中唯一做唔到係做警察保護大家,就惟有用歌聲感染大家。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!