掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

陳柏宇報喜做老竇:好開心呀! __,陳柏宇,

恭喜晒!歌手陳柏宇(Jason)舊年7月迎娶女友符曉薇,佢哋兩個都話會努力造人,皇天不負有心人,Jason啱啱喺IG上載一張超聲波相,照片顯示3月28 ...


恭喜晒!


歌手陳柏宇(Jason)舊年7月迎娶女友符曉薇,佢哋兩個都話會努力造人,皇天不負有心人,Jason啱啱喺IG上載一張超聲波相,照片顯示3月28日,Jason留言:「guess what!」並打了一個哈哈笑符號,擺明公布太太有喜呢個Post上載5分鐘已近6千個恭喜!

Jason接受東網電話訪問,問是否有BB?他說:「好開心,下星期一一次過同大家講!」據知,符曉薇已懷逾3個月身孕,應是之前去旅行成功造人,而Jason已知腹中塊肉性別,太太佗B不太辛苦,並會在香港生B!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!