掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

逆戰人生成就宗師!秋生完全變態智抓龍根 __,秋生,黃秋生,

秋生今次尋根之旅,可以講係Amazing!香港貴為「動」感之都,乜都可能發生,唔激「動」就假啦!出街幾乎要笠頭盔,驚畀假難民打劫,莫講話焗住租劏房上車 ...


秋生今次尋根之旅,可以講係Amazing!香港貴為「動」感之都,乜都可能發生,唔激「動」就假出街幾乎要笠頭盔,驚畀假難民打劫,莫講話焗住租劏房上車 ...


秋生今次尋根之旅,可以講係Amazing!


香港貴為「動」感之都,乜都可能發生,唔激「動」就假出街幾乎要笠頭盔,驚畀假難民打劫,莫講話焗住租劏房上車難,死咗上龕位延續「上車夢」都咪使旨意,就連想買飛睇騷Relax吓,都要同黃牛黨鬥智鬥力,瞓街都未必買到!唔怪得香港打入全球不快樂地區第七位,同戰火連年、細路食飯都幾乎要拎住機關槍嘅戰亂國家一齊入榜!真係咁灰?奇迹就喺眼前!最近激動人心、帶畀港人一股暖流嘅,當然係影帝黃秋生醉酒網上留言尋父,成功尋得龍根,仲要發夢都冇諗過,多咗三個阿哥家姐,遲啲約埋BBQ敍天倫,齋諗個畫面都夠晒「真情」,真係笑聲笑聲滿載溫馨,秋生變咗叉燒炳,唔係人肉叉燒包,燒雞翼我鍾意食呀!

電話費手術費一仙都冇

56歲嘅秋生名利雙收,上有高堂,有妻有兒,喺華人影壇佔重要席位,好多人同我Nuts哥講,話秋生乜都有,做乜要認番呢個狠心拋妻棄子嘅衰老竇?4歲畀老竇拋棄,阿媽打住家工,真係命運是對手,邊敢低頭?秋生12歲要做手術,阿媽越洋急Call老竇,點知對方要求Collect call,即係要佢阿媽負責畀電話費先肯接聽電話,聽完電話就話一毫子手術費都唔畀!一夜夫妻都百日恩吖,衰到百二蚊都唔肯畀,生埋仔住埋過四年,生死關頭,驚死人哋攞債攞着數,Collect call變為Final call,冇再聯絡!秋生話阿媽以前係「自殺專家」,仲爭啲畀佢隊冧埋!佢話阿媽試過大住肚跳樓,又曾經餵佢飲洗衣粉,搞到送院洗胃,醫生問食錯乜,阿媽話舀錯咗洗衣粉!冇睇錯,唔係奶粉,係洗衣粉!

就好似當年田蕊妮笑洋名為Anthony Wong嘅秋生,係「Anything Wrong」一樣,佢嘅人生乜都係錯咁!見人哋父慈子孝,自己阿媽就捱到十隻手指頭都腫晒,窮到買米都冇錢要問人借,看盡人情冷暖,但反而練就佢逆境自強,識搵方法生存!十幾歲拜大聖劈掛門下,緣於自保, 因讀寄宿學校猶如入集中營,成班仔除咗打交都係打交,尤其佢「半唐番」奀挑鬼命,啲𡃁仔當玩「Mon hunt」猛咁圍攻佢!拳頭硬,都未得民心,有次老師發現道門爛咗,問極都冇人認頭,罰晒全校二百幾個𡃁仔冇電視睇。秋生就型嘞,玩頂包,走出嚟話係佢做,咪以為佢戇居,佢話頂包都係畀人打十下手板,但換嚟係二百幾個𡃁仔有電視睇喎,仲唔當佢神咁拜?條數識計,唔使用拳頭對付班豬頭!

感激老竇離棄 逆境自強

睇到呢度,點解秋生想搵番個老竇?答案係放過自己!毛蟲變蝴蝶,生物學以「完全變態」(metamorphosis) 形容進化過程,秋生無論事業同人生,一樣都係「變態」!將悲喜交集、不平凡嘅歷練放諸演技,拍《人肉叉燒包》做變態殺手成名,到今日戲路闊過維港,成為戲劇大師;半百知天命,心態改變,開悟放下,情與義值千金,仇恨已成往事。萬里尋親,唔只認祖歸宗,佢選擇咗原諒老竇,放過自己。人生匆匆,好多嘢可以將錯就錯,有數之不盡嘅遺憾,秋生大可以同老竇一樣,將呢份遺憾同私生子嘅秘密,百年歸老時,塵歸塵土歸土,一切歸無,但佢選擇認清面對,恨人亦要花氣力,仲要同自己過唔去?秋生話如果真係見番老竇,第一句會講:「Fxxk !」但我相信,佢下一句會話:「Thank you !」因為要感激老竇嘅離棄,教懂佢逆境自強,靠自己打拚出豐盛人生。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!