掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

難忘走訪非洲!張艾嘉親歷戰爭苦難 __,

張艾嘉走訪過非洲大部分地方。藝人張艾嘉以嘉賓身份出席「饑饉三十」開幕禮,並在台上與林嘉欣一起帶領眾藝人進行誓師儀式。接受訪問時,張艾嘉表示已經是連續2 ...


張艾嘉走訪過非洲大部分地方。


藝人張艾嘉以嘉賓身份出席「饑饉三十」開幕禮,並在台上與林嘉欣一起帶領眾藝人進行誓師儀式。接受訪問時,張艾嘉表示已經是連續25年參與該活動:「早期嘅時候我會留喺現場參與嘅,不過近幾年我都有工作在身,不過我由尋晚8點之後已經冇食嘢,等到聽晚7點應該會超過30個鐘。其實呢個只係象徵式嘅行為,如果有小朋友或者老人家身體狀況唔適合就唔好勉強,有份心意已經足夠。我小朋友細個嘅時候都有支持,不過依家人喺外國啦就冇辦法。」

問到身為終身義工的張艾嘉可有難忘的義工經歷?她感性地說:「呢廿幾年來我真係走訪過非洲嘅大部分地方,親眼見到饑餓同戰爭係點樣令到當地嘅人受到苦難,經歷過戰爭折磨嘅人就算可以重新生活都會好痛苦,仲有啲小朋友剩番一隻手、一隻腳,嗰啲經歷真係一世難忘。」不過她就說自己不擅長在電影中拍攝這種題材:「我自己未必識得拍到呢啲內容出來,但係我意識到戰爭對人類有毀滅性嘅影響,所以我好希望人同人之間可以有好嘅關係,我嘅電影裏面成日都會講愛,有啲人覺得好老土,但係愛係一樣人哋要求唔嚟嘅嘢,大家唔好因爲環境或者忙碌,就忽略咗同屋企人溝通嘅時間,要珍惜彼此嘅愛。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!