掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

首爭北京電影節影后 湯怡嗌興奮:當去學嘢 __,湯怡,

湯怡憑電影《某日某月》角逐北京電影節女主角獎項。英皇藝人湯怡與中國女排成員徐雲麗出席世界女排聯賽香港站宣傳,從小學六年級便加入排球校隊的湯怡,直至中學 ...


湯怡憑電影《某日某月》角逐北京電影節女主角獎項。


英皇藝人湯怡與中國女排成員徐雲麗出席世界女排聯賽香港站宣傳,從小學六年級便加入排球校隊的湯怡,直至中學也無間段練習,及後更被學長假借一起練習,實情發動追求攻勢,她謂:「追咗半年之後,我諗住都應承佢,點知後來游水曬黑咗,佢就冇再追我,我就知道黑咗係冇市場,所以就冇再曬黑。(男友洪卓立鍾意你曬黑?)唔好講佢好悶呀!」

而即將出發參與北京電影節的她,透露首次任女主角的電影《某日某月》將有份角逐獎項,湯怡對此表現興奮,並謂:「下星期就出發,我當係去學嘢。(原島大地一齊去?)佢要開學去唔到,所以我同導演做代表,今次去四日。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!