掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

「寒戰」再現!郭富城戴眼鏡扮警務處長 __,寒戰,郭富城,

郭富城話如果佢唔係做藝人,佢都會去當差。天王郭富城(城城)聯同鄺美雲(Cally)、宣萱、江美儀出席單手掌上壓挑戰閉幕禮,見證300人刷身「最多人同時 ...


郭富城話如果佢唔係做藝人,佢都會去當差。


天王郭富城(城城)聯同鄺美雲(Cally)、宣萱、江美儀出席單手掌上壓挑戰閉幕禮,見證300人刷身「最多人同時做單手掌上壓」健力士世界紀錄,而Cally及江美儀不約而同帶同愛犬現身活動。

其中擔任動物守護計劃大使的城城與警務處高級助理警務處長兼行動處處長鄧炳強,於台上頒發最有創意影片獎時妙語連珠一番,城城先笑話要戴眼鏡模仿鄧處長,而鄧處長就話企喺城城身邊好緊張,覺得他好有威嚴同親和力,城城就「反擊」自爆話:「今日都係飾演緊你啫,喺拍電影《寒戰》嗰陣都係參考你,如果唔係做演員、歌手,我諗都會去當差。」此時鄧處長就笑話自己如果不做警察都會去做演員,令城城不禁話命運真是好神奇。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!