掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

Busking網紅Judas同英國街頭音樂人Jam歌 __,

Judas同英國街頭音樂人StephenRidley演出。Busking網紅JudasLaw(羅凱鈴)到黃埔與英國街頭音樂人StephenRidley ...


Judas同英國街頭音樂人Stephen Ridley演出。


Busking網紅Judas Law(羅凱鈴)到黃埔與英國街頭音樂人Stephen Ridley演出,吸引大批粉絲到場支持。平時較少與人Jam歌的Judas坦言感覺新穎,又大讚對方彈琴很厲害:「我都有彈琴,但當然冇佢咁厲害,我都有睇佢啲影片,睇佢點解可以咁純熟,彈得好有佢嘅概念。」她透露兩人事先有練習過一次,很快就夾到,但亦用了不少時間練習,希望令演出更完美:「佢唔係太識我識嘅歌,所以揀歌要花啲心思,佢多數唱新啲嘅歌,我就鍾意聽廣東話同英文舊歌,不過最後都解決到。」

想同林二汶合作

問到還想與哪位歌手合作?Judas說:「林二汶,仲有好多都想合作。(有機會嗎?)我都唔知呀,估計唔到。」說到二人聲線相似,可擔心合作會隱藏了自己的聲音?Judas認為不會,因為她們的唱法與唱腔不同,感覺亦各有不同。

組織歌迷會

至於這天的粉絲很熱情,Judas表示沒預計過,覺得很開心:「有啲朋友仔之前都見過,嚟過好多次,支持咗好耐。(有冇歌迷會?)暫時未有,但佢哋都好有心思整燈牌,我好開心。」她稱有想過組織歌迷會,希望拉近大家的距離,但未知有多少人,而自己記得名字的暫時有20多人,笑言認人較差。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!