掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

月入得6000?Liam被爆比女友賺少180倍 __,

Liam被爆去年搵得少過Cheryl!24歲英國男歌手LiamPayne自前年所屬男子組合OneDirection(1D)拆夥後,密密單飛出新歌發展, ...


Liam被爆去年搵得少過Cheryl!


24歲英國男歌手Liam Payne自前年所屬男子組合One Direction(1D)拆夥後,密密單飛出新歌發展,不過近日被爆去年收入僅7.3萬港元,平均月入約6,083港元!負責打理Liam收入的公司Hampton Records Ltd.近期有財政文件曝光,原來公司有約272萬港元債務,不過去年資產收益僅約209萬港元,計計埋埋其他方面的收入,最後得出Liam全年僅得7.3萬港元落袋,比起他的34歲歌手女友Cheryl,少足180倍!Cheryl雖然於為Liam生B後休養,但去年仍吸金約1,310萬港元!

不過Liam的粉絲都不用擔心,Laim雖然上年搵得少,但於1D時期賺埋的收入仍然好夠用,至今身家仍有4.4億港元,而Cheryl的身家就唔夠男友多,只有2.35億港元。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!