掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

《小謊言》第二季曝劇照 梅姨現真身 __,

妮歌與梅姨同場鬥戲夠晒睇頭!HBO有關家暴主題的人氣劇《小謊言》(BigLittleLies)去年與今年初於各大頒獎禮贏到盡,女主角妮歌潔曼(Nico ...


妮歌與梅姨同場鬥戲夠晒睇頭!


HBO有關家暴主題的人氣劇《小謊言》(Big Little Lies)去年與今年初於各大頒獎禮贏到盡,女主角妮歌潔曼(Nicole Kidman)飾演被家暴的人妻,瞓身露肉的演出為她帶來多個視后殊榮,劇集火速添食第二季,更搵來奧斯卡影后「梅姨」梅麗史翠普(Meryl Streep)重磅加盟!

劇集第二季近日首度發布劇照,飾演妮歌奶奶的「梅姨」現真身,與她及兩個孫仔同場,場面溫馨,不過唔知係咪「暗藏殺機」?皆因今季係講「梅姨」到訪,正正想搵出愛子,即妮歌亡夫(阿歷山大沙格,Alexander Skarsgard飾)死亡的原因!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!