掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

靚女係唔同!衛詩雅墾丁滑浪晚晚有仔約 __,衛詩雅,詩雅,

日頭滑浪夜晚蒲,真係夠晒充實!藝人衛詩雅(Michelle)接受電台節目主持人電話訪問,講到日前上載一條在墾丁外遊時用行李箱頂住道門的搞笑片段,Mic ...


日頭滑浪夜晚蒲,真係夠晒充實!


藝人衛詩雅(Michelle)接受電台節目主持人電話訪問,講到日前上載一條在墾丁外遊時用行李箱頂住道門的搞笑片段,Michelle直言沒想到影片會這麼受歡迎:「我係一個人去旅行,因為成一年半都冇放過假,就想畀機會自己休息下,順便可以去學滑浪。返到嚟同家姐講開呢件烏龍事,佢話笑到有腹肌,所以叫我拍片擺上網。」聽到有人讚她有喜劇細胞,她說:「可能因為我唔覺得自己好笑,啲人先覺得更加搞笑。」

問到學滑浪有否遇到驚險事?Michelle就表示的確有點後怕:「雖然我已經係水性幾好嘅人,但係原來滑浪比想像之中危險好多,尤其墾丁嗰度係好大浪,甚至高過個人,一個浪冚埋嚟會將個人拖入水底再捲幾捲先可以浮上嚟,有一次個浪冚落嚟我畀自己塊板撞到個頭,個人即刻暈一暈,真係要好小心!」

主持人又問Michelle一個女仔外遊可有艷遇?她搞笑說:「有呀,都唔少。我個教練都好靚仔,本身嗰度都男仔偏多,個個都黑黑實實,打大赤膊行來行去咁,佢哋見你一個女仔就會對你零舍好,我去之前以為自己夜晚會睇書睇劇本,結果晚晚都畀佢哋叫去玩,變咗夜遊墾丁,(咁有冇發展嘅機會?)唔會喇,我冇咩Feel,當係旅行識到一班好好嘅朋友,佢哋好搞笑。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!