掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

捱壞身子!黃又南發高燒大昏迷 __,又南,黃又南,

又南近日因拍劇關係,經常中港兩邊走,終因體力透支病倒!藝人黃又南近日因拍劇關係,經常中港兩邊走,戲內更有不少打鬥場面,體力透支終告病倒!日前他於內地完 ...


又南近日因拍劇關係,經常中港兩邊走,終因體力透支病倒!


藝人黃又南近日因拍劇關係,經常中港兩邊走,戲內更有不少打鬥場面,體力透支終告病倒!日前他於內地完成拍攝起程返港,於社交網站留言表示身體不適,豈料今日凌晨更高燒至39.7度,他隨即到醫院急症室求診。

東網與又南取得聯絡,又南聲線沙啞回應:「應該係喺內地拍嘢嘅時候攝親,醫生話我上呼吸道感染,令喉嚨腫痛。佢建議我留醫,但我真係唔想,所以打咗支退燒針要求離開,應該冇事嘅。」又南經理人錢小慧今午表示他服藥後已冇大礙,正在家中昏睡休息,但由於工作關係,周一他便要全面復工。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!