掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

成日會鬧情緒!阿偉@RB爆小肥真實一面 __,小肥,

呢啲咪真性情!歌手小肥將於4月19及20日與琴手雷柏熹合作開騷,早前小肥與《睡前服》唱片監製阿偉@RubberBand、創作顧問康家俊、影片導演Tim ...


呢啲咪真性情!


歌手小肥將於4月19及20日與琴手雷柏熹合作開騷,早前小肥與《睡前服》唱片監製阿偉@RubberBand、創作顧問康家俊、影片導演Timmy及藝術總監阿明齊齊受訪,問到他們把甚麼元素放在小肥身上?他們異口同聲表示沒有,康家俊坦言這個Project的規矩是不造假,讓小肥做自己。阿明認為「睡前服」令人想起夜深寫日記的情境:「唔知仲有冇人有寫日記嘅習慣?要有少少燈光先會寫到,呢隻碟個Mood就好似咁。我唔敢擺太多Gimmick嘢,其實係冇,最想擺真實嘅小肥。」

唔會收埋自己

阿偉指他們透過影像及音樂呈現小肥真實一面,情歌以小肥的內心角度出發:「表達佢嘅愛情觀、價值觀。(發掘小肥真實一面難唔難?)對我嚟講唔難,因為我同佢認識咗10年,好清楚佢真實一面究竟係點,加上佢唔係好將自己收埋嘅人,佢成日會鬧情緒,表達出嚟係好嘅,身邊嘅人會知佢諗嘅嘢。」

歌詞MV新玩法

Timmy透露拍攝前會讓小肥了解其概念,然後自由發揮,很享受以Freestyle形式合作。提到有網民認為《睡前服》一系列MV有點奇怪,Timmy則澄清是輔助Plug歌的歌詞MV:「以前歌詞MV係一張相加歌詞,好悶,不如諗啲嘢。」他透露預算不多,初時打算以一Shot過的方法拍攝,但很快覺得悶就決定加入公仔及跳舞等元素:「本來想一日拍兩個歌詞MV,最後做唔到,因為啲歌未得。」小肥笑指Timmy導演癮發作,加上二人熟絡後產生化學作用,刺激Timmy拍出充滿創意和玩味的片段。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!