掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

爛聲頂硬上!張紋嘉Busking失準爆喊 __,張紋嘉,

粉絲會明白喎!歌手張紋嘉(Crystal)及黃思迦(Cga)日前在銅鑼灣街頭玩Busking,最近聲帶發炎的Crystal雖然把聲「爛爛地」,但她堅持 ...


粉絲會明白喎!


歌手張紋嘉(Crystal)及黃思迦(Cga)日前在銅鑼灣街頭玩Busking,最近聲帶發炎的Crystal雖然把聲「爛爛地」,但她堅持出席,在演唱途中因失準而忍不住哭出來,Crystal接受東網訪問時表示:「我上星期失咗聲,仲未咳好,我又錄唔到歌,呢個騷係我最差狀態時唱嘅,(有冇睇醫生?)其實我有針灸,但好得一半又好唔晒,其實係未唱到歌,依家主要休息,雖然都有工作嘅,但盡量少啲講嘢、少啲用聲帶,把聲一到夜晚,就愈夜愈沙,其實都唔開心嘅,嗰日已經由四隻歌變唱兩首,但都唱得唔好,佢哋本來話我可以抖吓,係我自己堅持想繼續做嘅,因為難得有個機會可以出嚟唱Busking,我都唔想錯過,亦唔想啲粉絲嚟睇唔到,咪堅持出嚟。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!