掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

【晒線騷腹肌】楊思琦帶囡囡上郵輪度假 __,思琦,楊思琦,

好身材!藝人楊思琦平日忙於工作,但一得閒就會抽時間陪女兒穎穎,適逢復活節假期,思琦帶同穎穎上星夢郵輪世界夢號度假,兩人除了在船上看表演外,亦有在日本落 ...


好身材!


藝人楊思琦平日忙於工作,但一得閒就會抽時間陪女兒穎穎,適逢復活節假期,思琦帶同穎穎上星夢郵輪世界夢號度假,兩人除了在船上看表演外,亦有在日本落船匆匆遊覽一下,並品嘗當地雪糕Pancake,兩母女一人一啖夠晒溫馨!思琦亦有在船上吹海風聽海浪聲,放下平日工作的沉重壓力,她穿上多套服裝猶如影寫真一樣,39歲的思琦身材依然Fit爆,美腿加纖腰夠殺食,估唔到思琦平時收收埋埋已經秘密練成腹肌!她又換了低胸Look在甲板上留倩影,並趴低晒事業線,向來是有料之人的她上圍更見澎湃!心情High爆的她又拎起鮮花放在眼前影相,少女味十足!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!