掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

參加日本影展 譚淇淇受歡迎被瘋狂集郵 __,譚淇淇,

KiKi話自己日文唔叻,所以都溝通有問題。網絡紅人譚淇淇(KiKi)除了經常放搞笑片上網娛樂Fans,亦有認真拍攝電影,早前她到日本參加「夕張奇幻影展 ...


KiKi話自己日文唔叻,所以都溝通有問題。


網絡紅人譚淇淇(KiKi)除了經常放搞笑片上網娛樂Fans,亦有認真拍攝電影,早前她到日本參加「夕張奇幻影展」,為電影《香港大師》宣傳,並跟當地觀眾交流,KiKi說:「好開心同日本觀眾分享電影,好多觀眾都鍾意呢啲奇幻或者特別嘅片種,事後我哋講番自己拍攝感想,反應都幾好,之後我哋去咗間居酒屋,因為呢個城市好少人,得一間居酒屋,幾乎全場都係去影展嘅人,大家又見一次,我日文唔叻,佢哋英文唔叻,我哋用身體語言都傾到偈,好神奇!」經常被指似日本妹的KiKi果然深得當地Fans歡心,不停被包圍集郵,當地人又狂讚她Kawaii呢!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!