掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

咁激!衛蘭想40日齋飲水唔食嘢 __,衛蘭,

衛蘭想試吓40日齋飲水唔食嘢。歌手衛蘭(Janice)今晚現身饑饉三十為饑饉營友打氣。問到自己可有禁食的經驗?她分享說:「我哋習慣每個月都會有三日嘅禁 ...


衛蘭想試吓40日齋飲水唔食嘢。


歌手衛蘭(Janice)今晚現身饑饉三十為饑饉營友打氣。問到自己可有禁食的經驗?她分享說:「我哋習慣每個月都會有三日嘅禁食,不過係一種信仰上嘅習慣,就唔一定係禁食物,可能係禁止用社交媒體,或者禁止擔心,真係30個鐘頭唔食嘢就比較極端一啲,不過呢個活動嘅用意係好嘅。(自己係咪唔會唔食嘢?)如果食物都有試過話唔食澱粉質或者唔食肉,嗰啲時間我就會祈禱。我覺得最難嘅方法係只飲水,我聽過有個朋友成40日都淨係飲水,我都想試吓,不過搵唔到時間,因為我要唱歌,驚自己唔夠精神去工作。(妹妹有冇試過禁食?)佢有試過一個禮拜淨係飲果汁去減肥,但係我覺得呢個方法對我係冇效,因為咁樣唔食嘢法,一食番就會更加吸收。」

講到Janice最近出的新歌《生涯規劃》,她說是想教人追求夢想就要有所付出和犧牲:「係一首鼓勵別人嘅歌,唔好因爲外表上畀人哋批評就停止去追求自己想要嘅嘢。」她又透露之後會在內地進行巡演。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!