掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

周汶錡、車婉婉囝囝鬥污糟貓 __,車婉婉,周汶錡,

周汶錡、車婉婉囝囝鬥污糟貓咦.....一個就食到油淋淋,另一個就食到一面都係,話晒你哋媽咪都係靚人一名,兩位bb俾啲儀態好喎!講緊邊個,咪就係車婉婉個 ...


  • 周汶錡、車婉婉囝囝鬥污糟貓


  • 咦.....一個就食到油淋淋,另一個就食到一面都係,話晒你哋媽咪都係靚人一名,兩位bb俾啲儀態好喎!講緊邊個,咪就係車婉婉個個寶貝仔「BBQ」Justus同埋模媽周汶錡個萌爆細仔Jacques囉!

    車婉婉話自己今日「煮意」大發,一早起身整咗醉雞翼準備同老公撐枱腳,仲參考咗人哋嘅食譜整咗南瓜pancake俾「BBQ」試食,寶貝囝一口氣食咗6、7塊,証明好得囝囝歡心至於向來「萌主」地位高企嘅周汶琦囝囝Jacques今早夾都冇咁啱又係食pancake做早餐,雖然messy咗啲,食到鼻個、嘴仔沾滿朱古力醬,但係配埋個可愛樣,治癒指數爆標,隔住個「笀」都俾佢冧暈!
    車婉婉一早做cooking mama整南瓜pancake氹囝囝開心
    上月底,車婉婉同老公為Justus慶祝1歲生日
    正在菲律賓渡假的Kathy一家,老公同Jacques在沙灘玩遊戲

    鍾意就快D Share啦!