掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

人氣爆燈!陳立農晒舊照感謝大家支持 __,

農農呢篇感言只係甫咗短短15分鐘,就已經有近一萬個留言喇!內地真人騷《偶像練習生》尋晚播出最後一集,並選出九人男團NINEPERCENT嘅出道成員,最 ...


農農呢篇感言只係甫咗短短15分鐘,就已經有近一萬個留言喇!


內地真人騷《偶像練習生》尋晚播出最後一集,並選出九人男團NINE PERCENT嘅出道成員,最終結果由蔡徐坤(第一名)、陳立農、范丞丞、Justin、林彥俊、朱正廷、王子異、小鬼、尤長靖呢九人組成男團出道。

陳立農(農農)今日就喺微博上載一張童年抱住狗狗嘅相發表感言:「這四個月很快的就過去了....來不及感謝我想感謝的所有人,一路上遇見了許多的貴人,經歷了風雨,這段時間學習成長很多,我一切心存感激!謝謝我的ntjj(粉絲)謝謝我的家人,公司,還有所有陪伴在我身邊支持的人,辛苦了各位!我會保持初心,繼續前進。我愛你們 ...忘了跟大家介紹,這是已經在天堂當天使陪伴我長大的狗,皮皮」佢Po咗呢段博文短短15分鐘,已經有近一萬個留言鼓勵佢,人氣非常強勁!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!