掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

里奧仔被斷正與女友及未來外母遊日 __,

里奧仔被fans野生捕獲與女友遊日本。荷里活鑽石王老五里奧勒度狄卡比奧(LeonardoDiCaprio)最近又「食模」,與20歲的阿根廷嫩口索模Ca ...


里奧仔被fans野生捕獲與女友遊日本。


荷里活鑽石王老五里奧勒度狄卡比奧(Leonardo DiCaprio)最近又「食模」,與20歲的阿根廷嫩口索模Camila Morrone蜜運中,而上個禮拜里奧仔就被fans在日本東京迪士尼樂園成功捕獲,在旁正是Camila,雖然里奧仔戴上口罩,但「因為好似佢咁出色嘅男人,無論喺咩地方都好似漆黑中螢火蟲一樣咁鮮明出眾」,所以一眼就被fans認出拍照放上網。

而一向戀得低調的里奧仔當然就冇在社交網上載拍拖照,但近日Camila就四圍「打卡」在社交網上載她與母親及模特兒好友Isabella Peschardt在日本觀光時的照片。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!