掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

【強國暴發戶背後】同開國元老拉關係 最後都成階下囚...... __,強國,中國,

吉利汽車(175)在海外四出併購暢通無阻,近日就傳出其老細李書福老婆彭麗娟是習近平姨仔,記者向吉利汽車求證,回覆卻是:「不方便回答。」其實唔答先至係最 ...




吉利汽車(175)在海外四出併購暢通無阻,近日就傳出其老細李書福老婆彭麗娟是習近平姨仔,記者向吉利汽車求證,回覆卻是:「不方便回答。」其實唔答先至係最高招!

任由外間無限想像,以往都有唔少石頭爆出嘅內地富豪與共產黨開國元老拉上關係,例如十幾年前的海域化工前老細葉劍波,當年被傳是葉劍英家族嘅親戚,近期涉及前民政事務局局長何志平貪污案華信能源主席葉簡明,40歲不到已過百億身家,還被捧為中國Rockefeller,當時亦有不少未經證實報道指葉簡明與葉劍英家族有關,唔通無端端發達又姓葉的都牽到葉家頭上?

再數十幾年前炒得興烚烚的蒙古能源,其中一名股東劉丞霖亦被指是已故軍委副主席劉華清個私生子,在大陸做生意講求關係(guanxi),背後有咩人撐腰至為關鍵,正所謂都係鬥拋啫,然而葉劍波,葉簡明以及劉丞霖等人無獨有偶,最後都成階下囚或人間蒸發,狐假虎威,唔係好有益!

撰文:宗菁華

立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!