掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

里奧仔新歡Camila後台勁 猛人指路闖影壇 __,

呢位猛人來頭唔少嘢。20歲阿根廷女模CamilaMorrone是荷里活男神里奧勒度狄卡比奧(LeonardoDiCaprio)最新嘅緋聞女友,大家又知 ...


呢位猛人來頭唔少嘢。


20歲阿根廷女模Camila Morrone是荷里活男神里奧勒度狄卡比奧(Leonardo DiCaprio)最新嘅緋聞女友,大家又知唔知佢係乜來頭?Camila來自阿根廷,被發掘成為模特兒後火速冒起,為各大時裝雜誌如《Vogue》拍攝封面,又成為著名內衣品牌Victoria's Secret的廣告模特兒。Camila近年積極從模界轉戰影壇,處女作是參演荷里活男星占士法蘭高(James Franco)自編自導自演的作家Charles Bukowski傳記片《Bukowski》,緊接將於荷里活男星布斯韋利士(Bruce Willis)主演的新片《Death Wish》亮相,飾演布斯的女兒。

Camila現身清談節目受訪時,透露自己不懂演戲,所以向影壇中人繼父取經,主持爆響口指她繼父就是大名鼎鼎的77歲荷里活老戲骨阿爾柏仙奴(Al Pacino)!原來阿爾與Camila的38歲母親Lucila Sola已經拍拖7年。Camila指阿爾邀請她到家中讀劇本,不過當她問阿爾如何演戲時,阿爾表示:「做自己就得啦,如果你喊唔出都冇所謂,就咁反應就得啦。」Camila模仿阿爾聲線講出他的「貼士」:「你掂喎,你得19歲,冇人會理你啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!