掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

【入行11年】拍劇先至有人識? 38歲胡琳:係好好彩嘅一件事 __,胡琳,

「其實係因為嚟緊五月二十六、二十七日有自己嘅個人演唱會,好希望以一個最佳狀態喺台上做呢兩場表演,所以特登嚟到呢度,希望呢位私人教練可以將我訓練,唔需要 ...




「其實係因為嚟緊五月二十六、二十七日有自己嘅個人演唱會,好希望以一個最佳狀態喺台上做呢兩場表演,所以特登嚟到呢度,希望呢位私人教練可以將我訓練,唔需要好似張家輝咁樣,但至少都係一個fit body。」觀眾對胡琳嘅認識,可能係TVB播出嘅《溏心風暴3》,未必知佢係歌手出身。「當然大家通過電視劇認識到我,自己都開心嘅,真係多咗好多人關注,無論演戲、唱歌,因為有好多人係因為睇咗套戲,知道我原來做戲都OK,之前無聽過我唱歌,不如聽吓啦,又發覺都幾鍾意,我覺得其實係相輔相成。又或者係之前唱歌方面做得唔夠多、唔夠好,可能大家就未認識到,但通過其他方法可以認識到,我覺得係好好彩嘅一件事。」

嚟緊演唱會會唔會邀請一班合作過嘅演員嚟睇?「會,會請唐文龍嚟睇,佢好客氣,成日都話要自己買飛,佢係講真㗎,因為佢係一個好認真嘅一個人。講真就算今次演唱會,都會喺美國請九位樂手嚟香港,譬如演唱會又好,或者唱片又好,某種程度上公司成本係重咗嘅,所以有時會聽到啲歌迷話,點解你啲唱片會賣得特別貴,我諗大概貴兩三成,演唱會飛點解唔可以平番啲,等大家容易啲負擔,其實真係都已經盡量調低價錢,但成本真係好高,我諗每樣嘢都有得有失,因為我成日都解釋俾人聽,所以佢哋都明白嘅。」

立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!